pondělí 29. července 2013

It´s a giveaway time !!! Kaninchenherz blog + facebook giveaway

So it´s finaly here !
The very first Kaninchenherz giveaway ♪

I wanted to do one for quite a long time, but I didn´t know what to exactly give away =) After a lot of thinking I decided that, because handmade and DIY things are a great part of this blog and my life, I´m going to make something for you ♥

Collars are my favourite thing to crochet and they matches with almost everything ! This time I made it of two shades of blue and instead of a button I used two ribbons. The second thing I made for you is a tote bag with a "forest maiden", which I drew on it with a marker for fabric - so it won´t wash away if you get into rain, don´t worry =)

I hope you like those things - it was a lot of fun to make them and now I hope you´re going to have fun with this little giveaway, as well.

As you probably noticed it´s a "blog+facebook" giveaway, so you´ll need a FB account to participate.
Now I want to say a big sorry to everyone who doesn´t have one - but don´t worry - I´ll probably do another "tumbl+blog" giveaway in the near future =)


RULES

1. "like" Kaninchenherz FB page - here

2. share the giveaway picture you find on the FB page ( it looks exactly like this one ↑) and don´t forget to set it as "public"

3. write a comment under this blog post with your e-mail adress and FB name + if you want to make me happy also write what you like the most about Kaninchenherz blog ♪

4. wait until 5.8.2013 - I´ll randomly pick a winner (from a hat) and then announce her/his name on FB and then send her/him an email


So that´s it !
I wish you all good luck and have fun ♪

(if you have any questions regarding the giveaway just ask, ask, ask - it´s no problem)



21 komentářů:

  1. Juchů, to prostě musím aspoň zkusit :)
    email-p.bakovska@seznam.cz
    fb name- Petra Bakovská

    Popravdě, je dost těžké vybrat, co se mi na tvém blogu líbí nejvíc, protože ho mám prostě ráda obecně, jako celek. Baví mě sledovat tvoje outfity, protože jsi prostě úžasně inspirativní osoba, ráda koukám na tvoje obrázky a výtvory, protože jsem taky dost nadšenec do kreslení a vůbec tvoření a mám pak vždycky chuť se do něčeho pustit.
    Líbí se mi tvoje názory, přijde mi, že se v dost věcech celkem shodujeme...a prostě..prostě tak :) Asi nedokážu být konkrétnější, promiň.

    OdpovědětVymazat
  2. bettz33@seznam.cz
    Alžběta Peterková

    Na tvém blogu mám ráda naprosto všechno! Ale nejvíc se mi asi líbí když přidáš nějaký DIY článek, cítím se pak inspirovaná a mám chuť taky něco vytvářet. A taky miluju tvoje outfity :)

    OdpovědětVymazat
  3. t.machartova@seznam.cz
    Kristýna Machartová

    Naprosto miluju kreativitu tvého blogu. Ty nemáš módní blog, jako každý jiný, ten tvůj je osobitý, plný nápadů a kreativity. Tvé oblečení je vyladěné do všech detailů, je to skoro jako umění. Umění se oblékat.Vždycky se těším co nového budeš mít na sobě , každý tvůj look má svůj osobitý 'Opheliovský' styl.!!!

    OdpovědětVymazat
  4. monika.klimova@email.cz
    Monnie Cherri Klímová

    Na tvém blogu se mi líbí hlavně DIY články a tvé photoshooty. Strašně dlouho se mi líbíš jako žena, modelka, lolita. Obdivuju tě, jak si dokážeš vyhrát s líčidly.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ellensorlescu@yahoo.com
    Ellone Andreea

    You are truly very skillful! That tote bag is just amazing!
    I must admit you always have breathtakingly beautiful outfits, that is mainly why I follow your blog. Great inspiration ^^

    OdpovědětVymazat
  6. clover@seznam.cz
    Michaela Pektorová

    S ďábelským pochechtáváním si mnu ruce a jdu zaklínat konkurenci... :D Muhehehehe! Já mám ráda všechny články, nejvíc mě ale baví tvé reporty z (hlavně různých středověkých) akcí a výletů. :3

    OdpovědětVymazat
  7. radanakralova@seznam.cz
    Radana Králová

    Miluju tvůj specifický způsob oblékání i to, co nového přinášíš do jinak nudné lolity.
    Obdivuju to, že jsi nesmírně fotogenická a sluší ti snad všechno (jako čarodějka mi přijdeš naprosto famózní)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. scatty-chan@seznam.cz
    FB: Adel R. Scatty-chan

    Přijde mi to trochu hloupé, psát svůj první komentář teprve teď, když tě stalkuju už takovou dobu >.< Ale každý tvůj článek mě baví a vydáváš strašně pozitivní energii, která mi vždy tu náladu zlepší ^^ Pak samozřejmě veškeré outfity a DIY články jsou skvělé ! ^^ (A ten totebag je vážně úžasný o.o )

    OdpovědětVymazat
  10. malwako@gmail.com
    Malvína Kunzová

    Na Tvůj blog chodím už leta a tajně stalkuji všechny posty. Nejvíc se mi líbí posty s fotkami z různých photoshootů a samozřejmě všechno DIY - zkoušela jsem všechny doma. Obecně sem chodím pro inspiraci co se týče líčení, šití a kombinování, Tvoje články mě vždycky nabudí abych konečně došila co mám rozdělané.

    OdpovědětVymazat
  11. KrisKoprivova@seznam.cz
    Kris Moi-Personne

    Takže :) - Na tvém blogu se mi líbí, že na rozdíl od ostatních po čase nestagnoval, ale naopak se stále živě rozvíjí :). Moje úplně nejoblíbenější články jsou z různých akcí a výletů, je to pro mě zdroj inspirace a hybná síla k tomu sama se někam vydat. Moc se mi líbí vše čarodějnické a středověké kolem tohoto blogu, skvěle se mi to strefuje do vkusu a životní nálady.

    OdpovědětVymazat
  12. kapitanka.nemo@gmail.com - Ljuba Grigorova
    A na Tvém blogu se mi líbí ty úžasné outfity a pohled na Tvou hezkou tvář :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much ♥

      ah...my German =D well I´m learning, learning and learning - I´m reading at least something in German magazine for foreigners everyday and also I´m trying to overcome my shyness and get better at speaking *_* But I don´t know if I would understand a comment in German without using a vocabulary >_<
      But yeah...it´s much more better than it was half-year ago =)

      Vymazat
  14. hanabaca@gmail.com
    (na FB jako Miloslav Malík :D:D)

    Nemusím psát co se mi líbí na tvém blogu nejvíc... chodím sem už tak dlouho že není možný všechno, co se mi líbí, vměstnat do jednoho komentáře. Nicméně jedna hlavní věc pro mě určitě je: díky tvému úžasnému háčkování jsem před rokem začala taky...takže za všechny svoje prodaný a vytvořený věci vděčím tobě. ♥♥♥ (Keep calm and crochet on!!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. lifadpooh@hotmail.com
    Kryšpa Metzová

    Tvůj blog nesleduju moc dlouho, zato nad tvými výtvory a outfity slintám už nějaký ten pátek. :D Hrozně se mi líbí že když nosíš lolitu, jsi pořád svá a nesnažíš se být kawaii rori-chan desu. Na tenhle blog jsem zabrousila protože jsem chtěla zjistit něco víc o člověku který mě tolik inspiruje. :)

    OdpovědětVymazat
  17. ezmevamp@hotmail.com
    Hoyt Essi Palojärvi

    I followed your blog because of your varying and unique style ^^

    OdpovědětVymazat
  18. ketmara @ seznam .cz
    Markéta K. (Ehm, snad nevadí, že nepíšu celé své příjmení, ale ty ho stejně znáš :) )

    Nejraději mám tvoje články o věcech, které jsi vytvořila, na ty se vždycky těším nejvíce :) V těsném závěsu jsou reporty z různách akcí (ať už lolita, nebo různé historické eventy) a fotky z tvého foťáčku na film :)

    OdpovědětVymazat
  19. zwirlein@aon.at
    My facebook name is Lisa Zwirlein.


    I love your crafty stuff :)

    OdpovědětVymazat
  20. SunakoShiffer@seznam.cz
    Facebook: Klára Kubíčková

    Tvůj web už sleduju poměrně dlouho, ale zatím jsem se ještě neodhodlala něco okomentovat. Strašně se mi líbí tvé fotky, tvé práce (tvůj obchod) a máš opravdu zajímavé příspěvky :) A asi jako nejoblíbenější můžu zařadit tvé reporty z akcí, ať už zoo, lolita srazy nebo jakékoliv jiné akce *w*

    OdpovědětVymazat